Chatten op zakelijk gebied is wellicht een ander verhaal, met het oog op al@din en het feit dat de jongere generatie geen zin heeft om brieven te schrijven, kan chatten zeer zeker bijdragen aan een efficiƫnte manier van informatie voorziening en vergaring.
vrijdag 30 oktober 2009
Ding #14. Vroeger, ahum, een aantal jaren terug redelijk veel gechat. Een interessante vorm van communicatie maar zie nu, een aantal jaren later de meerwaarde er niet meer van in. Hoe meer alternatieven er worden geboden hoe meer ik teruggrijp op old school middelen. Eh...bijvoorbeeld gewoon de telefoon en ja, ja de brief. Mijn ervaring is dat er niks persoonlijker is en de nieuwsgierigheid meer prikkelt dan als je tussen de vele reclame folders een brief vindt, die speciaal aan jou gericht is. Te beginnen met de aandacht en energie die er ingestoken is. Daarbij krijgt een dergelijke brief toch vaak een speciaal plekje in de kast en in je hart.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten